Stoupání českou krajinou -.-"

16. července 2013 v 18:09 | Ame |  DIARY
Yo, minna!
*ano, Shizu-chan mě nakazila tímto pozdravem XD*
(zde začíná odstavec, který číst nemusíte ;D)
Tak jsem vás konečně všechny oběhla a můžu vám říct, kde jsem zabila celý den :p
S tátou jsme šli na Milešovku (kdyby někdo čistě náhodou něvěděl, tak je to nejvyšší hora středních čech).
Bylo to... ehm. Pokud máte rádi stoupání po supr-čupr nezpevněné kamenité cestě do kopce, tak to bylo vážně super! Bohužel nejsem úchyl do podobných cest, kde si musí člověk dávat pozor, aby nezakopl o nějaký šutr, takže mě to nebavilo -.- Díky Jashinovi za iPod! Bez sluchátek v uších bych se ukousala nudou k smrti.
Samotný výstup nebyl tak hrozný, byly to jen 3km tam a 3 zpět, navíc cesta byla většinou ve stínu :) Šla jsem už i horší věci ;)
Daleko víc jsem trpěla, když mě pak otec vzal do nějakého městečka na zámek a museli jsme hodinu čekat na nejbližší prohlídku -.-"
(zde končí odstavec, který číst nemusíte)

Dnes už nemám moc náladu nic přidávat, takže na druhou část meme z Kuroshitsuji si počkáte do zítra XD
Btw, zná někdo z vás anime Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Teď se na něj dívám a je naprosto dokonalé T.T Tolikrát mě nerozbrečel ani Titanik... vlastně... Titanik mě nikdy nerozbrečel XD

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 j-vip j-vip | Web | 16. července 2013 v 22:37 | Reagovat

mno za tú túru ťa uznávam. Mňa tiež otec ťahá po každom kopci :D :D Mno s tým Titanikom naprosto súcitím- "Jacku, já letím!"- keby toľko nefetovala možno by to skončilo inak :D :D :D ale nie,.... aj keď ten film bol extrémne nudný :D :D :D a to anime nepoznám :D

2 Momo-chan Momo-chan | Web | 17. července 2013 v 10:06 | Reagovat

ja som išla na túru len zo školy na turistický, ktorý trval dva dni a poviem ti, že polovica mojej triedy bola po prvom dni mŕtva a na druhý deň ani neprišli. Ja som si zničila topánky a prešli sme taký kus, že sme sa vynorili potom v nejakej úplnej prdeli sveta :D zdolala som oba dni a do teraz to považujem za svoj najväčší životný úspech (väčší než maturitu :D) ale v pohode, mňa MP3 nenapadla!! :/, to anime nepoznám a ani mi nič nehovorí, tak neviem... :)

3 Smajli Smajli | Web | 17. července 2013 v 23:03 | Reagovat

Jste teda akční, mě by nikdo do žádnýho kopce nedostal ani párem volů =D Hah, mě Titanik rozbrečí doteď, jsem asi slabá povaha =D

4 beepinka beepinka | Web | 18. července 2013 v 18:08 | Reagovat

Tak to je ale dobré,že tě táta takhle vytáhl na výlet :D!  :)  Také nejsem milovník výstupů a takovýchto cest,ale tak dala jsi to :D je dobře,že to bylo ve stínu..na tom sluníčku by to asi nebylo moc příjemné..je fakt teplo o.o pfuf...
To anime neznám....=3 asi by mě totálně zničilo,když jsi u něj brečela....,protože já jsem brečela i u toho Titaniku xD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.